Godkväll.

God kväll!
One day at time. Missade en dag va? uppsi.
Idag har jag julhandlat lite mer! en varsin julklapp till mamma och pappa. hittade inte speciellt mycket, så det fick bli en merci ask var, en slips & ett halsband. jag antar att du förstår vad till vem:).
Jag är nämnligen hos far. Åkte hit igår. Hela långa milen mellan ösmo & nynäshamn.
Min käre FAR väckte mig klockan halv tio idag. PAIN?
Andra dagen på lovet, och det blir i princip skoltider? nej men helt okej. Ja fast nej!
Tog mig lite frukost, fixade mig och sen åkte vi ner till "stan" och fixade lite julklappar & annat.
Hälsade på min farbror Bengt, jag fick en julklapp där.
Men jag som är så alldaglig ska nämnligen öppna den på julafton och inte två dagar innan jul, det är ju fel, aight?;)
Sen när vi åkte hem hämtade vi thai mat och ätade hemma. Mums!

Imorgon ska min supersnygga kusin Lina klippa mig. Hon jobbar på björn axén, hon har precis blivit chef över sin salong, trevlans! Hon är jätteduktig på att klippa!
Sen på kvällen ska jag vara med käraste pojkvän.

Och dagen efter är det ju christmas eve! Kommer nog bli .. en annorlunda jul. Min moster och hennes man, som vi skulle vara hos på julafton har nämnligen "insjuknat" i feber och förkyldning osv.. så det blir inte så som alla tänkt, att hela släkten skulle komma dit. Så i år vet jag faktiskt inte alls hur det blir!

Det har vart ett lärorikt år det här. Om mindre än en månad fyller jag 15.
Då jävlar.


God jul & gott nytt år! Vi höres.

Kommentarer
Postat av: tonna

fan va lina e bra då ^^ det va lixom inte så längesen jag va där och så har hon blivit chef över sin avdelning asbra? :)

2007-12-22 @ 20:59:24
Postat av: Jakob!

Schysst att du har skaffat blogg! :D

2007-12-22 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0