God jul!

Jag måste officiellt bespara mig pengar till en resa.
TILL ETT PSYK!
Jag var inte det minsta.. ja ordet finns inte just nu, idag på morgonen för att det var julafton!
Jag ställde klockan på halv tio, den ringde. Och jag tröck på stäng av alarmet. Jag är ju sjuk!
Alltid har jag vaknat ungefär sju av mig själv, för att det är julafton!
Det här med att bli större is not my thing.

Men men. Klockan är kvart över tolv och klockan ett ska vi vara hos min moster.
Julmat! Mums.

I min så kallade "familj" (mamma) så öppnar vi alltid alla julklappar på morgonen.
När mamma var liten minns hon att det var värsta pain och få vänta tills ungefär sex på kvällen, så hon besparar ingen tid på det inte!
Så jag har i alla år fått öppna allt på morgonen! :)
Jag fick av mamma:
En ny mobil. sony ericsson 500i, björn axén plattång, tre presentkort, tights till min klänning, örhängen, underkläder, hårborste och lite annat smått & gott.

Undra vad jag får av Johan:D!

Igår vid runt 23.00 tiden där gick jag och Johan hem till the nordlund. Petra och Kotte alltså:), Kotte(robin) är Petras brorsa, och ett år yngre än Johan så dom är polare, och Petra och jag är ju bästisar(: haha, så vi gick dit. Mumpa var där också, Vi var där till ungefär ett, mamma skickade ett sms ungefär kvart över tolv, då det enligt tiden var julafton. Hon skrev att jag och Petra kunde byta julklappar nu istället för det blir tight om tid att gå hem till henne imorgon. Så vi bytte!
Lilla Petra hade köpt en till julklapp till mig, alltså en till mer än sen vi var i Haninge. Så jag måste köpa en till enligt mina tvångstankar, haha!
Jag fick iallafall ett jättefint guldigt långt halsband med en ganska stor "cirkel" med diamanter i, ett par lila örnängen som var perfekta till min klänning(har dom på mig nu), en ring & en svart-vit palestina sjal! Hur bra som helst, jag tackar min bästis och jag ÄLSKAR henne! haha, jag gjorde ett skitcoolt julklappsrim till henne! haha . : 
Ja du kanske trodde att du skulle få en impala eller två. Men rackarns tomten halkade och råkade sig själv slå. Händerna hans blev inget bilredskap, så nu funkar ju inte 64ans växelspak. Så detta år får du ingen impala av mig, det är ju supertur att vi inte är gay.
HAHA ! hur bra som helst!

Vi tog en jättesöt bild också precis när julen hade flygit in genom fönstret, med min mobil! haha, det står datum och tid så det blir min julbild 2007. Jag sätter in den här imorgon eller ikväll, när jag fått in bilderna på datorn!

Menmen, iallafall! Nu ska vi snart gå till min moster och stefan. Hennes man. Han har två barn som ska vara med, sen en syster och hennes son som är 94a. Han går i min skola och heter Daniel. Han e schyst! Så det blir iallafall inte bara jag som är "liten". Fast sen kommer mina kusiner också. Kul kul! Hoppas kalle anka är bra i år. Haha, samma sak varje år, men lika bra varenda gång! Ferdinand är min favorit. Grr.

Här hemma är det riktig julstämning! haha not:),  lyssnar på jeanni's coming back tomorrow" från min skiva jag brände ner som vi skulle ha på idrotten. Eftersom det är så tråkig musik där! Så det fick bli lite gammal "Blues"! haha. 

Dagens kläder är iallafall min mörk silvriga ballóngklänning, glitterlila tights, lila örhängen, silvriga skor med "diamantstenar" på, 
Ajuste! jag klippte mig igår! det blev rätt bra! eller ja, det blev faktiskt bra!
Lina är duktig som sagt. 

Men nu ska vi röra på påkarna, huhu! 
Ha en riktigt god jul så hörs vi, pusshej! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0