God eftermiddag!

Ja hej igen!
One day at time. Och nu klarade jag faktiskt två dagar i rad!
Klockan är ungefär tio i fem, det är söndag och det är en dag kvar till självaste julafton!
Det känns nästan som man har blivit stor. Har ingen överdriven förhoppning för morgondagen som jag alltid haft. T.ex somna tidigare för att fortare för att snabbare vakna på julafton. Ja vi har alla våra bravader! Haha.
Och gå och känna på julklapparna under granen hela dagen/kvällen.. nu har jag inte ens kollat?
Det känns skumt. Julafton ska egentligen vara den roligaste dagen på året.
Jag känner ingenting för morgondagen. Jag börjar bli konstig!
Hoppas jag blir glad på morgonen imorgon när jag vaknar, OM jag inte blir det måste jag ta in på psyk. Skämta inte!

Snart ska jag åka hem till mamma, och klockan sju ska vi till Lina som ska klippa mig som sagt.
Ja juste! Kom på att jag skriv för någon veckan sedan att jag skulle in och klippa mig och det, men Lina blev sjuk så det blev ingenting med det. Det är därför jag skrev det igår och idag igen, ska liksom göra om det :).
Redo för en förändring, once again!

På tal om ingenting, Kent är verkligen bra!
Jag lyssnade mycket på dom i våras och höstas. På sommarn känns inte Kent som den bästa musiken att lyssna på! Kent är lite mer .. vad ska man kalla det dystert? Så det känns inte som någon bra sommarmusik. På sommarn ska det ju vara lev livet som det är din sista!
Det borde vara så på hösten och våren också, men det känns bara som på dom årstiderna ska man plugga och fokusera på sånt som man inte behöver på sommarn.
Det är min åsikt det!

Men nu ska jag städa lite och sedan ska jag åka ner till mor.

Synes  & Höres! :)

Kommentarer
Postat av: lite anonym

kent, lite dystert? Får ju en att vilja begå självmord. om inte för den usla, sega sången så för de jävligt deprimerande texterna. och inte särskilt bra texter heller.
Men det är ju bara min åsikt :)

2007-12-23 @ 19:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0