God daagens,

Tjenatjena, händer?
sitter hemma hos the pettersson vid angelicas dator.
Igår var jag inne i stan och shoppade en massa kläder, var på götgatan, det finns en massa sköna affärer där ju!
B.la monki & weekday.
Köpte för 3000 eller något. Skitbra!

Efter stan gick jag & Johan och kanske 10 till bowlinghallen. Var väl där nån timme, sen gick alla hem till Johan&Agge, det var kul :)
Lägger upp bilderna sen när jag väl får dom till min dator.

Idag skulle jag egentligen gått & köpt minneskortet 2 gig till mobilen, men jag orkar inte. Men mamma sa att hon kunde göra det så jag får det endå antar jag :)

Sen senare ska jag vara med Petra & På. Ska bli kul.
Ikväll har jag ingen aning, någonting blir det väl. Lördag!

har inget mer jag vill skriva nu, skriver kanske ikväll elr imorn :),


CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0